هدیه تبلیغاتی
هدیه تبلیغاتی کالاهایی هستند که عمدتاً بر روی آنها نام تجاری، لوگو (آرم) قرار میگیرد. هدایای تبلیغاتی به منظور استفاده در بخش بازاریابی (Marketing) و به منظور استفاده و ارتباط گرفتن با مشتریان استفاده میگردند. این هدایای تبلیغاتی در نمایشگاهها و کنفرانسها اهدا میشوند تا نام یک شرکت یا سازمان، برند یا یک اتفاق خاص را در میان مخاطبان ترویج کنند. اهدای هدایای تبلیغاتی عموماً بخشی از کمپین تبلیغاتی به حساب میآید.
هدیه تبلیغاتی هدیهای است که یک شخص یا یک بنگاه اقتصادی جهت معرفی مجموعه یا محصول یا برند خود یا ترویج و تبلیغ از محصولاتی به عنوان هدیه استفاده مینماید که نام و برند خود را روی آن حک نموده و آن را به مخاطبین خود تقدیم مینماید. به این گونه محصولات، هدیه یا هدایای تبلیغاتی گفته میشود.
یکی از تحقیقاتی که در زمینه استفاده از هدایای تبلیغاتی انجام شدهاست، نشان میدهد که بیشتر دریافت کنندگان این نوع هدایا تمایل دارند که از آنها در زندگی روزمرهشان استفاده کنند. عمر متوسط استفاده از هدایای تبلیغاتی بین ۸ تا ۱۴ ماه است؛ بنابراین استفاده از محصولات بیکیفیت که طول عمری کمتر از این میزان داشته باشند، از اعتبار شرکت شما میکاهد و عملاً نتیجه قابل قبولی از کمپین تبلیغاتی خود کسب نخواهید کرد.
