تاثیر مثبت تبلیغات
تأثیر تبلیغات بر فروش محصول بر هیچکس پوشیده نیست. کسب و کارهای زیادی وجود دارند که محصولات یا خدمات مشابه با کیفیتهای بسیار نزدیک به هم به بازار ارائه میکنند اما در این میان تنها بعضی از کسب و کارها هستند که میتوانند بخش عمده بازار را در اختیار بگیرند و فروش بالایی داشته باشند. تبلیغات یکی از اصلیترین دلایل تمایز کسب و کارها از یکدیگر است. آگاهی مردم از برند، وفاداری مردم به برند، دیدگاه نسبت مردم به خدمات و محصولات یک کسب و کار و سایر عواملی که روی فروش بیشتر محصولات تأثیر میگذارند همگی با تبلیغات هدفمند امکان پذیر میشوند.
بررسی اهمیت و تأثیر تبلیغات برای فروش بیشتر
فرض کنید که صاحب کسب و کاری هستید که خدمات با کیفیت و محصولات بسیار خوبی برای عرضه با بازار دارید، اما هیچ کس محصولات و خدمات شما را نمیشناسد. چگونه در چنینی شرایطی میتوانید در بازار فعالیت کنید؟ بازاریابی روشها و ابزارهای گوناگونی دارد که بدون شک تبلیغات یکی از بهترین آنها است. اهمیت تبلیغات به حدی است که در بسیاری از موارد شرکتهای بزرگ تا بیش از 50 درصد درآمد خود را صرف هزینههای تبلیغاتی میکند.